Blog

email marketing
28 Feb 2019

Email Marketing - încă de actualitate

În pofida adoptării legislației GDPR în UE și a reducerii imediate a numărului de e-mailuri care bombardau căsuțele poștale, este clar de ce ar trebui să utilizezi în continuare campaniile de Email Marketing - rămân o modalitate rentabilă de a ajunge la clienții existenți și viitori.

Cei mai mulți oameni încă își verifică mail-urile în mod regulat, și se bucură de când primesc conținut care îi ține informați, care le prezintă oferte, îi ajută să învețe sau pur și simplu îi face să râdă.

Deci, care sunt motivele pentru a folosi campanii de email marketing?

 

1. O modalitate eficientă de a furniza mesaje personalizate

 

În funcție de serviciul pe care îl utilizezi și de volumul de mesaje livrate, e-mailul rămâne o modalitate rentabilă de a comunica. Deși SMS-urile sunt citite mai des, e-mailurile pot oferi o experiență mai amplă, cu imagini, clipuri video, sunet, oferte sau știri și pot fi realizate în aproape orice mod.
Ba chiar mai mult, e-mailurile pot fi livrate fie în masă, cu unele personalizări (ceea ce înseamnă te poți adresa persoanei după numele mic sau folosind o formulă de politețe) ori folosind datele colectate. Știi că lui Marius îi place să citească știri despre biciclete și avioane, în timp ce lui George îi place să citească știri despre bărci și mașini. Prin construirea de grupuri (cunoscute și sub denumirea de segmente sau audiențe) poți furniza mail-uri persoanelor în funcție de aria de interes a acestora, ceea ce mai departe te poate ajuta să convertești.

 

2. Țineți legătura și dezvoltați relațiile

 

Email-ul este o modalitate excelentă de a păstra legătura cu clienții, posibilii clienți, furnizorii, parteneri și multi altii. Poți să împărtășești știri despre companie sau idei care i-ar putea încânta, schimbări, produse și servicii de interes sau poate ceva ce crezi că i-ar inspira în viața de zi cu zi.
Găsirea mesajului perfect poate să dureze la nesfârșit, dar s-a dovedit că un mesaj bine realizat poate schimba într-adevăr modul în care oamenii te percep. Cu cât vei comunica mai mult, cu atât mai mult este mai probabil ca alte persoane să doreasca să lucreze cu tine, să te recomande, să te sponsorize sau finanțeze un proiect sau mai mult.

 

3. Construiți profilul afacerii dvs. și expuneți-vă aria de expertiza

 

La fel ca o comunicare eficientă, trimiterea unor email-uri relevante care arată oamenilor exact ceea ce poți face, într-adevăr îți va ridica profilul. Cercetările arată în mod constant că majoritatea oamenilor trebuie să vadă un mesaj de mai multe ori înainte să îl rețină (cu excepția cazului în care au nevoie de ceva), deci dacă ai un produs sau un serviciu de care crezi că cineva ar beneficia, permițându-le să știe de mai multe ori că oferi acest lucru, vei obține fixarea mesajului. De asemenea, s-a arătat că unii clienți caută în altă parte un produs sau un serviciu, fără să-și dea seama că firma cu care deja colaborează oferă acel serviciu/produs.
Concluzia ar fi să împărtășești mai multe informații despre ceea ce oferi și despre ceea ce ai făcut pentru alții, crescându-ți astfel probabilitate de a atrage clienți.

 

4. Generați potențiali clienți și vânzări

 

De câte ori primiți mail-uri care descriu idei pentru weekend sau vacanțe? Acestea ar putea include informări despre zile libere, moduri și locuri în care puteți să faceți voluntariat sau să strângeți bani. Pot include reduceri, oferte disponibile doar o anumită perioadă de timp sau stocuri limitate. 
În orice caz, e-mailurile bine direcționate (și ne referim aici la publicul potrivit cu mesajele corecte) oferă într-adevăr o modalitate foarte eficientă de a determina clienti să-ți treacă pragul.

 

5. Construiți o imagine și măsurați, măsurați, măsurați!

 

Deci, am învățat că putem furniza mesaje în timp util, care pot informa, inspira, angaja și vinde. Deja e-mailul este o mare parte a unui mix de marketing pentru tine.
Dar ce zici de un motiv în plus? Poate nu știai că mail-ul îți permite să vezi dacă utilizatorii deschid mesajul tău, cât timp au citit e-mailul, pe ce link din mail au dat click, de câte ori a fost citit (ai fi surprins să afli că mulți oameni se întorc să recitească mailurile).

 

Conluziile la care am ajuns noi?

Într-un domeniu permanent activ unde concurența te bate pe umăr ai nevoie de fiecare avantaj posibil. Campaniile de email marketing realizate corespunzător pot fi chiar elementul care determină un client să aleagă să lucreze cu tine. Investește timp în crearea unui plan pentru acestea și rezultatelor nu vor întârzia să apară.

Read 425 times
Adina Arghir

Scriu din pasiune pentru domeniile care imi plac, pentru a ajuta clientii agentiei sa inteleaga mai bine mediul online.

Suna Acum!    Trimite-ne un email!    Vezi Pagina de Instagram    Vezi Pagina de Facebook    Trimite mesaj pe WhatsApp