Blog

web design
14 Iul 2019

Cum îți face web design-ul afacerea profitabila?

Design-ul site-ului tău poate să îți promoveze business-ul, sau poate la fel de bine să îl îngroape. De fapt, face diferența cu privire la modul în care publicul tău țintă privește afacerea sau compania ta îi poate transforma în clienți. Ca atare, dezvoltarea unui design de site web care să aibă o interfață impresionantă de utilizator va duce la o rată de conversie mult mai bună, ceea ce duce la o mai bună afacere și venituri mai mari.

 Când vine vorba de evidențierea prezenței tale online, există mai multe lucruri pe care trebuie să le iei în considerare. Practic, actul de a stabili prezența online nu se încheie doar prin crearea unui site web de bază pentru afacerea și / sau compania ta.
Majoritatea, dacă nu toate, site-urile web au succes prin eforturile lor de marketing online prin încorporarea tacticii SEO potrivite și upgradarea continuă cu elementele potrivite. Este posibil să nu ai rezultate pozitive instant, dar în timp util, cu siguranță vei înregistra progrese.

Importanța designului site-urilor web

Există numeroși factori care duc la o prezență online de succes. Există mai multe moduri de a privi și poziția site-ului tău. Dar înainte de a merge mai departe, să ne concentrăm mai întâi pe unul dintre elementele cele mai de bază care alcătuiesc identitatea online - designul site-ului.

 

Cum devine site-ul un activ pentru afaceri?

Un design profesionist te va costa într-adevăr mai mult, prin comparație cu ofertele unor freelanceri spre exemplu. Dar nu degeaba se spune că ”dacă ți se pare scump un profesionist, așteaptă să vezi cât te va costa în final un amator”. Cu toate astea, investiția într-un design de site poate genera un profit remarcabil pentru afacerea ta. Pentru a te asigura că investiția este rentabilă, trebuie să angajezi un designer web eficient, capabil să se ocupe de următoarele puncte cheie în proiectarea unui site web:

1. Navigare

Acest lucru este esențial mai ales atunci când site-ul are multe pagini. În principiu, include o bară de navigare bine etichetată sau un meniu care prezintă o listă a diferitelor pagini web. Când navigarea pe site este bine dezvoltată, utilizatorii pot explora și înțelege site-ul cu ușurință. Nu este necesar să aveți fonturi de ultimă oră. Decide să oferi o experiență de navigare simplă și intuitivă care să îți facă vizitatorii să se întoarcă.

2. Conținut și elemente vizuale

Acestea includ, de asemenea, alegerea fontului și a altor detalii tipografice. Asemenea aspecte ale design-ului web ar trebui să meargă împreună pentru a transmite un mesaj precis publicului. În cele mai multe cazuri, cititorii tind să-și amintească mesajul atunci când este concis și cu care se pot identifica.
Cu toate acestea, exagerarea acestor elemente nu va aduce niciun beneficiu site-ului, paginile web cu prea mult conținut vor arăta dezordonat și pot afecta ratele de conversie. Cum? Paginile care se înghesuie vizual pot fi dificil de citit, ceea ce duce la dezinteres al vizitatorilor și prin urmare nu vor dori să se întoarcă.
Pentru a evita acest lucru, cel mai bine este să eficientizezi conținutul în care designerii web pot încorpora cu ușurință textul. Mai mult, designerii sunt capabili să adauge spații negative sau goale, care lasă ochii cititorilor să se odihnească în mijlocul lecturii.

3. Uniformitatea mărcii

Brandul este ceea ce te diferențiază de concurenți și este identificat de obicei printr-un logo. Dacă afacerea / compania ta are un logo unic, care este plasat pe toate materialele de tipărire, atunci toate elementele logo-ului trebuie să fie integrate în designul site-ului web, din motive de consecvență.
Este foarte important pentru publicul țintă să recunoască brand-ul. Dacă, de exemplu, există modificări ușoare în ceea ce privește brandul și comunicarea vizuală, atunci poate rezulta confuzie în rândul clienților dvs. și îi poate face să simtă că este ceva în neregulă cu afacerea dvs.

4. Engagement

Paginile web ar trebui să aibă un aspect excepțional, astfel încât acestea să pară mai atrăgătoare pentru utilizatori și să-i facă să dorească să interacționeze cu pagina ta. Pentru aceasta, nevoia de proiectare și dezvoltare a site-ului web este un factor indispensabil care trebuie măsurat cu atenție de către fiecare proprietar al site-ului.

5. Organizarea și optimizarea motorului de căutare

La fel cum citim o carte, este confortabil să citești o pagină web de la stânga la dreapta, de sus în jos. În proiectarea web se folosește același model de citire atunci când se realizează un site web. Deoarece majoritatea oamenilor citesc începând din zona superioară stângă, designerii pun acolo cele mai importante informații. Cresc astfel șansele de a transmite mesajul tău vizitatorilor care mai apoi pot deveni clienți.
În afară de organizare, utilizarea zonelor vizibile pentru detaliile importante ale site-ului poate îmbunătăți, de asemenea, optimizarea motoarelor de căutare. Acest lucru se întâmplă atunci când încorporezi cuvinte cheie legate de afacere în textul HTML. Atunci când motoarele de căutare precum Google, Yahoo și Bing sunt accesate, site-ul tău web apare ca rezultat deoarece este mai vizibil.

 

În concluzie

În această epocă digitală, majoritatea întreprinderilor și-au dezvoltat deja site-urile respective pentru a deveni mai accesibile pentru clienții lor. Cu ajutorul designului site-urilor web, proprietarii de afaceri pot crea un mediu online prietenos și primitor, unde utilizatorii pot obține informații utile în orice moment al zilei.
Mai mult, atunci când ai un site web bine gestionat, oamenii se pot baza pe tine. Creează încredere, iar atunci când vizitatorii au încredere în tine, nu vor avea îndoieli în a-ți primi produsele și serviciile. De fapt, veți avea o afacere înfloritoare și profitabilă.

Read 161 times
Adina Arghir

Scriu din pasiune pentru domeniile care imi plac, pentru a ajuta clientii agentiei sa inteleaga mai bine mediul online.

Suna Acum!    Trimite-ne un email!    Vezi Pagina de Instagram    Vezi Pagina de Facebook    Trimite mesaj pe WhatsApp