Blog

ce gandeste consumatorul modern
03 Sep 2018

Ce gândeşte consumatorul modern și realist?

De Ziua Mondială a Mediului Înconjurător, ne îndreptăm atenția spre întrebările adresate de consumatorii inteligenți, atunci când privesc un produs și cum își pot explica brandurile eforturile pentru a preîntâmpina mai bine așteptările consumatorului.

Comportamentul de cumpărare se schimbă.

Consumatorii sunt cu mult mai conștienți de ceea ce cumpără, ce mănâncă, cu ce se îmbracă și ce impact au achizițiile lor asupra mediului înconjurător și altele.
Consumatorii de astăzi devin mult mai precauți cu deciziile lor despre cumpărături, dorind să afle din ce în ce mai multe despre produsele pe care le consumă. Verifică etichetele de pe ambalaj care transmit o poveste valabilă și sănătoasă. Se așteaptă ca brandurile să comunice informația pe care ei o caută.
Consumatorii nu sunt doar curioși să afle despre ingredientele de pe ambalaj, dar și de unde provin acestea.

Deci ce caută mai exact consumatorii?

Când un consumator achiziționează un produs și îi verifică ambalajul, ce caută mai exact în afara celor evidente? Să descoperim!

Ce se află în interiorul acestui produs?

Consumatorii nu își doresc doar o listă de ingrediente ale produselor, dar doresc să știe de unde provin acestea, ce anume sunt și dacă ele sunt sigure, sănătoase și sustenabile. De exemplu, există o secțiune destul de mare de consumatori care evită să folosească uleiul de palmier, de când au aflat despre dauna provocată mediului înconjurător făcută de industria uleiului de palmier.
Consumatorii cunosc anumite specii de pești care sunt în pericol din cauza extra – pescuitului sau stiu faptul ca distincti pești au un conținut crescut de mercur, dacă sunt pescuiți în zone specifice ale globului. Ei verifică ce fel de îndulcitori se găsesc în produsele lor și dacă aceștia pot avea un impact asupra sănătății, comparativ cu alte atenționări despre ingrediente.

De unde a provenit acesta?

În opoziție cu lecturatul unei liste de ingrediente, consumatorii doresc informații detaliate despre producătorul produselor achiziționate și ce efect va avea acesta atât asupra lor cât și asupra mediului înconjurător. Ei sunt în căutare de informații usor de urmărit. Doresc informații despre originea lor și vizibilitatea în lanțul trofic. Consumatorii caută în prezent răspunsuri despre proveniența produselor lor. Ei doresc să afle despre călătoria lor pentru a ajunge la stele și în casele lor. Ce fel de amprentă a lăsat acest produs în timpul călătoriei sale?

A rănit acest produs pe cineva sau ceva pe parcursul drumului?

Dacă se iau în considerare vremurile actuale, este necesar să se întrebe în ce țări a fost produs și dacă au practici corecte în acele locuri? Consumatorii cercetează dacă produsele pe care le cumpără au fost confecționate folosind proceduri etice de confecționare sau folosind muncă silnică în altă parte a lumii? Consumatorii știu despre comerțul ilegal dintre țări și metodele acestora. Ei sunt conștienți de răul facut de mobilierului confecționat din lemn tăiat ilegal.

Este acesta organic?

Mai mult decât dreptul de a ști, consumatorii trebuie să afle dacă produsul pe care îl plătesc conține toxine? Este acesta modificat genetic sau organic? Consumatorii doresc să știe dacă înghit pesticide prin produsele achiziționate. Trebuie să fie conștienți de existența acestor toxine speciale ca mercurul și plumbul și să ia o decizie conform informațiilor, dacă ar dori să își investească banii în acel produs. Mai mulți consumatori sunt preocupați în prezent de conservanții adăugați sau evitarea produselor cu nivele ridicate de fluorură. De exemplu, să evite carnea infestată cu antibiotice. Consumatorii știu despre particulele microplastice care există în pasta de dinți și în alte cosmetice și impactul acestora asupra mediului înconjurător. Ei intenționează să evite în totalitate aceste produse.

Cum va impacta acesta mediul înconjurător?

Conștientizarea despre plasticul utilizat individual, împachetarea și impactul asupra naturii cresc mai repede acum. Cu eforturile primite din partea comunităților, organizațiilor și indivizilor, oamenii știu despre ororile plasticului folosit individual. În conformitate cu LA Times, jumătate de miliard de paie sunt folosite zilnic. Refuzul utilizării paielor a devenit o practică ascendentă în toată lumea. Adesea oamenii evită folosirea plasticului utilizat individual și optează pentru pungi din iută, hârtie sau fibre pentru cumpărături.
Astăzi consumatorii au sporit sensul precauției când este vorba de modele de consum și impactul lor ulterior asupra ecosistemului. Grijile ambientale au un impact asupra deciziei de achiziție a consumatorului. Majoritatea consumatorilor se întreabă dacă produsul este sigur pentru mediul înconjurător și sănătatea lor? Cum contribuie la schimbarea climatului și amprentarea de carbon globală?

Acestea sunt doar câteva din chestiunile mărețe despre care mulți consumatori știu și sunt procesate în subconștient sau conștient, când optează pentru un produs.

De cele mai multe ori lumea se înflăcărează la ideea obiceiurilor care îți consumă mentalul, născute din practicile etice, transparentă și responsabilitate. Consumatorii caută mai multe informații comparativ cu cei din ultimele generații. În timp ce printarea etichetelor pentru produsele tradiționale are restricții cât și limitări, pentru a întâmpina această nevoie sporita de informații detaliate despre produs, este timpul ca brandurile să se gândească cât de bine pot comunica clienților lor, poveștile despre produsele și eforturile de a preîntâmpina așteptările consumatorului.
Mai multe organizații și branduri au luat măsuri demne de laudă pentru produsele lor, prin înlocuirea unui ingredient în mod conștient, schimbarea furnizării din motive etice, depunerea de eforturi pentru a reduce amprentarea și ambalarea organizațională.

 

 

---DC WEB DESIGN AGENCY

Read 14 times
Cristian Petri

Online Marketing Manager DCW

Ma voi ocupa de imaginea ta din mediul online si ma voi asigura ca serviciile si produsele tale vor fi promovate eficient.

Suna Acum!    Trimite-ne un email!    Vezi Pagina de Instagram    Vezi Pagina de Facebook